• naslovna stran
  • ponudba za zaključene skupine
    • nakupovalni seznami
    • Slovenija
    • "ex Jugoslavija"
    • Češka, Slovaška, Madžarska
    • Poljska, Belorusija, Ukrajina
    • Avstrija
    • Nemčija in Švica
    • Španija in Velika Britanija
    • Belgija in Nizozemska
    • Francija
    • Italija in San Marino
    • ostalo
    • Naročilo izleta za skupino
  • o nas
  • vtisi gostov
  • Splošni pogoji
  • brošura zavarovanje
  • popotniške zgodbe
Butik izletov in potovanj Desetnica
040 77 55 73 
[email protected]

BMW ali/in Audi?

28/1/2016

1 Comment

 
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Picture
Vse fotografije je posnela Anja Červek.
Katero podjetje nudi več obiskovalcu?
 
Navdušena nad tehničnimi izleti sem izkoristila priložnost in obiskala najprej podjetje BMW v Münchnu, mesec dni kasneje pa Audi v Ingolstadtu.
 
Oba izleta sta vodila mimo Salzburga do prvega  oziroma drugega, zgoraj navedenega kraja. Na sami poti nam je prvi izlet podal malo več kulturno-zgodovinskih, drugi pa športno-tehničnih zanimivosti. Skupini in trenutku primerno. Bilo je zanimivo, poučno in zabavno. Obisk tako BMW-ja kot tudi Audija se je začel s kratkim predstavitvenim filmom.
 
V BMW-ju smo nato odšli skozi celotno proizvodnjo. Od rezanja in oblikovanja karoserije, prek sestavljanja tako karoserije kot podvozja, lepljenja in lakiranja ter do zaključne poroke podvozja in karoserije ter priprave avtomobila na prevzem s strani končnega uporabnika.
 
Velike težke preše so bile sicer zanimive, vendar niso bile nič v primerjavi s kasnejšim sestavljanjem in predvsem lakiranjem ohišja avtomobila. Tu tako imenovani pametni roboti opravljajo praktično vse, kar da občutek, kot da bi vstopili v film Vojna zvezd. Ob proizvodnji liniji so slikovito prikazani procesi s polizdelki. Še tako netehničen obiskovalec ima možnost dobrega razumevanja oziroma predstave ob dogajanju. Po uri in pol sprehoda čez tovarno smo si lahko prosto ogledali še muzej in olimpijski park s stolpom. To je bil moj prvi obisk in sem zato morala videti vse. Mesto München s stolpa, s celotnim olimpijskim parkom. Obenem je s stolpa možno prav lepo videti futuristični BMW kompleks, kjer 4-cilindrska poslovna stavba do stadiona Allianz arena nima enakovrednega tekmeca.

Muzej prikaže razvoj avtomobilov in motorjev od samega začetka do danes. Mogoče je malo manjši kot Audijev, saj so se bili v Münchnu po drugi svetovni vojni primorani  usmeriti na izdelavo posode. Je pa zato, za moj okus, zelo slikovit. Zaključila sem v BMW Weltu, doživljajskem svetu BMW-ja za obiskovalce, kjer so razstavljeni zadnji modeli. Prvič navdušena nad znamko BMW! Predstavitev je primerna za vsakogar.
 
Nadaljevali smo v samem središču mesta, kjer smo tehnično zgodovino zamenjali z arhitekturno. Končali smo pri prednovoletnih stojnicah in seveda pivnicah, ki jih je na Bavarskem treba obiskati.
 
Navdušena nad izletom v BMW, Audija kar dočakati nisem mogla in tako sem skupaj z ostalimi gosti sedela ob pol dveh zjutraj na avtobusu za Ingolstadt. Moja pričakovanja za Audi, ki je po obsegu precejkrat večji od BMW-ja, so z njegovo velikostjo rasla. Tudi nočna vožnja navdušenosti ni zmanjšala. Vodniki podjetja, ki je umaknjeno v predmestje Ingolstadta, so nas že pričakovali v prostoru za obiskovalce. Ker je kompleks zelo velik, so nas od proizvodne dvorane do proizvodne dvorane vozili kot z letališkim avtobusom. Po uvodnem filmu sem se najbolj veselila poroke, t.j. ko ohišje vstopi v zakon s podvozjem. No, pa smo izvedeli in doživeli le dvorano s prešami in varilno dvorano. Se pa je vodnica zelo potrudila pri tehnični razlagi vsakega koraka v tem začetnem delu proizvodnje. Izvedeli smo lahko vse o nosilnosti in teži posameznih preš, o pridobivanju materialov in proizvodnje vode, koliko in  kakšni deli sestavljajo ohišje ter celo o vijakih in čepih za varjenje ter o debelini in trdoti posameznih delov ohišja avtomobila. Tudi proizvodne table smo se naučili brati. Tabla je kazala minimalno zamudo pri proizvodnji določenega modela. Proizvodnje se vseeno ne da pospešiti. Smo pa mi tu pospešeno zaključili. Malo razočarana, ker nisem videla vsega, kot sem pričakovala, sem skupaj z ostalimi nadaljevala s filmom v muzeju. Film, kot uvod v muzej, je pokazal vpliv družbenih trendov skozi zgodovino podjetja na razvoj in predvsem obliko avtomobilov. Vse za zadovoljstvo kupcev. Za tem pa smo se sami sprehodili mimo prvih koles, motornih koles in avtomobilov pa vse do najnovejših športnih avtomobilov in formule. Podroben muzej, ki pokaže še Hitlerjev avto in druge vojne modele.
 
Nadaljevali smo v mestu piva oziroma pivske zakonodaje, kjer nam je vodnik Janez razkril male skrivnosti na prvi pogled nič kaj posebnega središča. Malo mesto me je pozitivno presenetilo. V šaljivem vzdušju smo v nočnih urah zaključili izlet.
 
Seveda pa sedaj komaj čakam na naslednjega. Hmmm, mogoče bodo pa tokrat traktorji Steyr v St. Valentinu ali pa Škoda v Mladi Boleslav ali pa FIAT v Kragujevcu, Mercedes v Stuttgartu ... se vidimo!
 
                                                                                        
    Na ogled avtomobilske proizvodnje vas vabi Anja Červek.


1 Comment
Nicole link
9/7/2024 23:09:31

Greaat blog

Reply



Leave a Reply.

    piše Desetnica

    zapisi o lepotah in pasteh v turizmu

    arhiv

    November 2018
    September 2018
    June 2018
    May 2018
    February 2018
    January 2018
    July 2017
    February 2017
    January 2016
    December 2015
    July 2015

    RSS Feed

Imate vprašanja, opombe,  želje ...
... veseli bomo vašega klica ali e-pošte!


delovni čas

ponedeljek - petek: 9.00 - 13.00
                                     16.00 - 19.00
​




telefon:

040 77 55 73
​040 33 66 72


E-pošta

[email protected]
[email protected]